Πώς να νιώσεις χαρούμενη κι ευτυχισμένη

Πώς να νιώσεις χαρούμενη κι ευτυχισμένη

Τις περισσότερες φορές σκεφτόμαστε πως θα νιώσουμε χαρά κι ευτυχία, όταν θα έχουμε πετύχει τους στόχους μας. Όταν θα έχουμε πια τη δουλειά που μας αξίζει, τον μισθό που μας επιτρέπει να ζήσουμε όπως ονειρευόμαστε, όταν αγοράσουμε το τέλειο σπίτι, όταν βρούμε τον ιδανικό άντρα (κι εσείς προσθέστε και ό,τι άλλο έχετε σκεφτεί κι ονειρευτεί). Έτσι όχι μόνο χάνουμε τη στιγμή, αλλά νιώθουμε απογοήτευση, αφού δεν έχουν επιτευχθεί οι στόχοι και τα όνειρά μας. Βάζουμε την αληθινή ζωή στο pause χωρίς να μπορούμε να νιώσουμε χαρούμενες κι ευτυχισμένες, γιατί κάτι μας εμποδίσει. Πώς μπορείς να νιώσεις όμως χαρούμενη κι ευτυχισμένη σήμερα;

Σου έχουμε 5 τρόπους που δεν είναι καθόλου θεωρητικοί. Γίνονται πράξη εύκολα κι έχουν απίθανα αποτελέσματα. Γίνε λοιπόν κάθε μέρα όλο και πιο χαρούμενη κι ευτυχισμένη!

1. Παρατήρησε το περιβάλλον- Κάθε μέρα είμαστε τόσο επικεντρωμένοι στις σκέψεις μας, που δεν είμαστε συνειδητοί σε ό,τι κάνουμε στο παρόν. Δεν βλέπουμε καν έξω από το παράθυρο του αυτοκινήτου, δεν παρατηρούμε τίποτε κι έτσι δεν εστιάζουμε την προσοχή μας σε κάτι ώστε να μπορέσουμε να εκτιμήσουμε την ίδια τη ζωή. Άκου μια άσκηση που μπορείς να κάνεις. Όπως περπατάς ή είσαι στο αυτοκίνητο σκέψου με το μυαλό σου ένα χρώμα. Κι έπειτα για τα επόμενα λεπτά, βρες αντικείμενα γύρω σου που να έχουν αυτό το χρώμα. Αν έχεις σκεφτεί το "πράσινο", μπορεί να είναι από ένα δέντρο ή φυτό, μέχρι το παντελόνι μιας γυναίκας που διασχίζει τη λεωφόρο, ή μια πράσινη ταμπέλα στο δρόμο. Αυτή είναι μια εξαιρετική άσκηση σαν παιχνίδι, για να γίνουμε παρόντες στη ζωή μας και ν΄αποσπάσουμε το νου μας από τις αρνητικές σκέψεις. Μπορείς να το παίξεις και με άλλους, ή με τα παιδιά σου, γιατί όχι;

Όρισε μικρούς στόχους, έναν για την κάθε μέρα και μόλις τους πετυχαίνεις ο εγκέφαλός σου θα σε ανταμείβει με την... ντοπαμίνη (που λειτουργεί σαν γλειφιτζούρι) και θα νιώθεις ευτυχισμένη!

2. Διάλεξε τις λέξεις που χρησιμοποιείς- Ξέρεις πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν, για να είσαι χαρούμενη κι ευτυχισμένη, η γλώσσα και οι εκφράσεις που χρησιμοποιείς; Σκέψου όταν λες τις λέξεις "χαρά", "ενθουσιασμός", "ευτυχία", πώς νιώθεις. Και σκέψου όταν λες αρνητικές λέξεις ή εκφράσεις... Ένιωσες τη διαφορά; Γι αυτό προσπάθησε κάθε μέρα να χρησιμοποιείς θετικές λέξεις στο λεξιλόγιό σου, να περιορίσεις τα... "αλλά" που συνήθως κρύβουν κάτι αρνητικό, καθώς και τα "όχι". Σκέψου πριν μιλήσεις!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ;

3. Βάλε μικρούς στόχους- Είναι ωραίο να έχεις μεγάλα σχέδια και όνειρα. Όμως αν έχεις μόνο αυτά, μπορεί να έρθουν στιγμές που θα απογοητευθείς. Οπότε τι γίνεται; Πώς θα νιώσεις χαρούμενη και ευτυχισμένη; Θα ορίσεις μικρούς στόχους, έναν για την κάθε μέρα κι έτσι μόλις τους πετυχαίνεις ο εγκέφαλός σου θα σε ανταμείβει με την... ντοπαμίνη (που λειτουργεί σαν γλειφιτζούρι) και θα νιώθεις ευτυχισμένη. Εξάλλου για όσο περισσότερο διάστημα συμβαίνει αυτό, τόσο πείθεσαι τελικά πως η ζωή είναι ωραία, εσύ τα καταφέρνεις θαυμάσια και νιώθεις χαρούμενη κι ευτυχισμένη! Μπορείς μέσα στη μέρα να βάλεις και περισσότερους από έναν στόχους, αρκεί να είναι εύκολα υλοποιήσιμοι και μικροί.

4. Φέρσου καλά στον εαυτό σου- Πώς "μιλάς" στον εαυτό σου και πώς του φέρεσαι όταν κάτι πάει λάθος; Μήπως είσαι πολύ αυστηρή κι επικριτική; Ένας εύκολος τρόπος για να το μάθεις είναι να δεις πως φέρεσαι στους άλλους (σε κοντινά σου πρόσωπα) όταν κάνουν ένα λάθος. Ένας επικριτικός και απαιτητικός άνθρωπος με τους άλλους, είναι πρώτα με τον εαυτό του. Γι αυτό όταν πας να φερθείς άσχημα στον εαυτό σου, πάρε ένα μολύβι κι ένα χαρτί και γράψε όλ΄αυτά που θα έλεγες σε σένα. Και μετά γράψε θετικές σκέψεις για εσένα, γράψε τα προτερήματα και τα ταλέντα σου. Φαντάσου τώρα ότι μιλάς στην κολλητή σου. Λέγοντάς της τα θετικά. Γίνε ο πιο υποστηρικτικός φίλος του ίδιου σου του εαυτού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΑΠΕΡΡΙΨΕ;

5. Νιώσε ευγνωμοσύνη-  Δεν υπάρχει πιο υπέροχη και θαυματουργή αίσθηση από την ευγνωμοσύνη που σε όλα δίνει αξία. Είναι επίσης το όπλο στις αρνητικές σκέψεις που έχει συνηθίσει να κάνει ο εγκέφαλός μας. Εκπαιδεύσου λοιπόν να θυμάσαι τρία καλά πράγματα που σου έχουν συμβεί, όταν δε νιώθεις καλά. Μπορεί να είναι μικρά, χωρίς σημασία, μπορεί μεγάλα που να σου έχουν αλλάξει τη ζωή. Μπορεί να νιώθεις ευγνωμοσύνη για τον ήλιο που σε ζεσταίνει καθώς περπατάς στο κέντρο της Αθήνας και για τα καινούργια σου sneakers που σε κάνουν ν΄απολαμβάνεις τη βόλτα σου. Μπορεί να νιώθεις ευγνωμοσύνη για το παιδί που έχεις γεννήσει, για τη ζωή που έχεις δημιουργήσει... Με αυτόν τον τρόπο αποκτάς όχι μόνο χαρούμενη διάθεση, αλλά και οι μικρές απογοητεύσεις που μπορεί να έρθουν στο μέλλον, θα σε "ακουμπούν" όλο και λιγότερο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΧΑΜΗΛΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ; ΝΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ

Μπες στη μεγάλη παρέα του womannow.gr για να παίρνεις ιδέες κι έμπνευση για μια ακόμη πιο όμορφη ζωή! Ακολούθησέ μας στο Instragram κάνοντας κλικ εδώ και αν θες και στο facebook, πατώντας εδώ!

Ελευθερία Γεωργάκαινα

Η Ελευθερία Γεωργάκαινα είναι δημοσιογράφος πολλά χρόνια τώρα. Είναι και μητέρα (εργαζόμενη) και σύζυγος και φίλη. Γράφει από τότε που θυμάται τον εαυτό της, τις σκέψεις και τα όνειρά της. Γι αυτό δημιούργησε το womannow.gr! Έχει δουλέψει για πολλά χρόνια στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στα περιοδικά.

Της αρέσει να διαβάζει μυθιστορήματα και βιβλία ψυχολογίας, να πηγαίνει σινεμά και θέατρο, ν' ακούει μουσικές ethnic και jazz, να χορεύει, να μαγειρεύει για τους αγαπημένους της, να παίζει με τα παιδιά της, να κοιμάται αργά, να ταξιδεύει, λατρεύει το κόκκινο κραγιόν, το ημίφως, τον Salvador Dali, τις μαρέγκες, τη θάλασσα, την πόλη, τους ανθρώπους από τους οποίους μαθαίνει καινούργια πράγματα. Εδώ, μοιράζεται συναισθήματα, εικόνες κι εμπειρίες από την καθημερινότητά της! 

Aυτός είναι ο λογαρισμός της στο instagram αν θέλετε να την ακολουθήσετε!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ