Πώς να κρατήσετε τη φόρμα σας, το καλοκαίρι!

Ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά για διακοπές και οι περισσότερες θα αφήσουμε πίσω στην πόλη κάποιες συνήθειες που μας έκαναν να αποφορτιζόμαστε από την καθημερινότητα και τις δυσκολίες της! Αν έχεις μια θάλασσα ή ένα βουνό μπροστά σου, τι άλλο να ζητήσεις. Κι όμως, μία από τις συνήθειές μας μπορεί να είναι  η άσκηση και γιατί να τη σταματήσουμε τώρα; Υπάρχουν εκπληκτικοί και διασκεδαστικοί τρόποι γυμναστικής που μπορούν να γίνουν ... παντού! Ας δούμε μαζί τι μπορούμε να κάνουμε και πώς!

Πώς να κρατήσετε τη φόρμα σας, το καλοκαίρι!

Πώς να κρατήσετε τη φόρμα σας, το καλοκαίρι!

  • ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ: Σε οποιοδήποτε μέρος βρεθείτε για διακοπές, αφήστε για λίγο το αυτοκίνητο και ξεκινήστε να ανακαλύψτε μέρη στα οποία δεν θα έχετε την ευκαιρία να βρεθείτε. Τι χρειάζεστε; Ένα ζευγάρι παπούτσια, νερό και όρεξη. Τι γυμνάζει; Τετρακέφαλους, οπίσθιους μηριαίους, γαστροκνήμιους, τονώνει την καρδιά και βελτιώνει την ισορροπία. Αν επιλέξετε ανηφόρες ή κατηφόρες μην το παρακάνετε. Ειδικά αν η θερμοκρασία είναι υψηλή προτιμήστε η διαδρομή σας να σας βγάλει σε μία παραλία κι αν αυτό δεν γίνεται πιείτε σίγουρα πολύ πολύ νερό!
  • YOGA: Πρόκειται για μία σειρά ασκήσεων κινητικότητας και ενεργοποίησης όλων των μυών του σώματος. Εμείς σας προτείνουμε να κάνετε γιόγκα πρωινές ώρες ή αργά το απόγευμα, στην παραλία, στη βεράντα σας, ή  όπου αλλού νιώθετε ηρεμία .Για εσάς όμως που δεν είχατε την ευκαιρία να μυηθείτε σε βασικές κινήσεις απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό και νιώστε τη χαλάρωση  που προσφέρει η συγκεκριμένη άσκηση!
  • KANOE: Αυτή η άσκηση γυμνάζει τους περισσότερους μύες του σώματος όπως την καρδιά, τους μύες της ράχης, τους μύες του κορμού. Εξαιρετικός συνδυασμός άσκησης και ηρεμίας αφού σύμμαχο μας έχουμε το νερό. Προγραμματίστε με τέτοιον τρόπο τις  πρώτες σας βόλτες ώστε να είναι καθαρά αναγνωριστικές και σιγά σιγά προσθέστε λίγη ταχύτητα στις κινήσεις σας.
  • BEACH VOLLEY : Όλοι λίγο πολύ έχουμε παίξει βόλευ είτε στο διάλειμμα στο σχολείο είτε με φίλους στην πλατεία αλλά η πρόκληση που προσφέρει η άμμος είναι τεράστια..τι γυμνάζει..μα φυσικά όλο το σώμα και κυρίως τα πόδια! μην διστάσετε να μπείτε σε ένα γήπεδο ακόμα και με ανθρώπους που δεν γνωρίζετε για να δοκιμάσετε τις αντοχές σας ,μη ν το παρακάνετε όμως γιατί η επόμενη μέρα θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη..
  • ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ: Εξαιρετική μορφή άσκησης με μεγάλο προσόν την έλλειψη της βαρύτητας , στοιχείο που βοηθάει στην αποφυγή επιβαρύνσεων σε αρθρώσεις οστά συνδέσμους και τένοντες..εξαιρούνται όσοι έχουν ιστορικό με προβλήματα στους ώμους...ακόμα κι εσείς που κολυμπάτε χρόνια να είσαστε πάντα σε οπτική επαφή με κάποιον δικό σας και να μην το παρακάνετε ειδικά μετά το φαγητό !
  • EXTREME SPORTS: Oσοι θέλετε να δοκιμάσετε κάτι διαφορετικό μπορείτε να αναζητήσετε παραλίες που θα έχουν πρόσβαση σε sports όχι και τόσο καθημερινά όπως το θαλάσσιο σκι, το surf, το wind surf κ.α. Σίγουρα θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό για να μπορέσετε να μάθετε με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ασφάλεια την τεχνική και να νιώσετε τη μαγεία που προσφέρουν αυτά τα αθλήματα! Τι γυμνάζουν; Πόδια ,γλουτούς, κορμό και χέρια.

Mη ξεχνάτε τους καλοκαιρινούς μήνες να ενυδατώνεστε όσο το δυνατόν καλύτερα . Κι αν το ρίξουμε και λίγο έξω (φαγητό -ποτό , καλοκαίρι είναι )καλό θα είναι την επόμενη μέρα να ξεκουραστούμε και να πιούμε πολύ νερό...

Aπό τον Αλέξανδρο Προβολισιάνο, Καθηγητή φυσικής αγωγής και αθλητισμού

Μπες στη μεγάλη παρέα του womannow.gr κάνοντας Like στη σελίδα μας στο facebook και πάρε ιδέες κι έμπνευση για μια ακόμη πιο όμορφη ζωή!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: OI 6 AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ