Οργανώστε τη ζωή σας με 5 βραδινές συνήθειες

Οργανώστε τη ζωή σας με 5 βραδινές συνήθειες

Τα πρωινά στο σπίτι συνήθως όλοι βιάζονται. Το άγχος κυριαρχεί. Τι θα λέγατε να οργανώσετε έτσι τη ζωή σας, από το βράδυ, ώστε το πρωί ν΄απολαμβάνετε το πρωινό σας, ακούγοντας μουσική, νιώθοντας ευτυχισμένη και με ανεβασμένη διάθεση; Με αυτές τις 5 απλές συνήθειες πραγματικά θα αλλάξουν τα πρωινά σας και... η ζωή σας.

1. Βραδινή τακτοποίηση

Μετά το βραδινό φαγητό, βάλτε το χρονόμετρο της κουζίνας στα 10 λεπτά. Τόσο χρειάζεται ν΄αφιερώσετε για να μαζέψετε τα πιάτα του δείπνου, να τα βάλετε στο πλυντήριο των πιάτων, να σκουπίσετε το τραπέζι και τον πάγκο, να μαζέψετε από το πάτωμα τυχόν παιχνίδια και παπούτσια, να ισιώσετε τα μαξιλάρια του καναπέ και να τακτοποιήσετε άλλες ακαταστασίες. Αυτό θα σας βοηθήσει να νιώσετε υπέροχα το επόμενο πρωί που δεν θ΄αντικρύσετε μπροστά σας ένα χάος. Το χρονόμετρο των 10 λεπτών χρειάζεται αφ΄ενός μεν για να νιώσετε πως λίγος χρόνος χρειάζεται για να μαζέψετε την ακαταστασία κι αφ΄ετέρου δε για να μην καταπιαστείτε και με άλλες δουλειές που θα "βγουν" μπροστά σας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕΤΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΠΡΙΝ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ

2. Επιλέξτε τα  ρούχα

Αφιερώστε 5 λεπτά για να βρείτε τι ρούχα θα φορέσετε το επόμενο πρωί, εσείς και τα παιδιά σας. Αν είναι καθαρά και σιδερωμένα. Βγάλτε τα έξω για να τα βρείτε εύκολα το πρωί. Αυτή η συνήθεια σας κάνει να μην βιάζεστε το πρωί, να κάνετε καλύτερους και πιο στιλάτους συνδυασμούς και να μην έρχεστε προ εκπλήξεως αν τα παιδιά την επόμενη μέρα έχουν σχολική γιορτή ή γυμναστική οπότε θα χρειαστούν συγκεκριμένα ρούχα. Κάτι πολύ χρήσιμο είναι να έχετε ένα μέρος της ντουλάπας σας μόνο για τα ρούχα του γραφείου. Έτοιμα σεταρισμένα, ώστε να ξέρετε τι να φοράτε.

3. Προετοιμάστε γεύματα

Μια φορά την εβδομάδα ή όσο συχνά θέλετε κάντε το διατροφικό πρόγραμμα της οικογένειας. Τι θα μαγειρέψετε κάθε μέρα και αναλόγως πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ να ψωνίσετε. Κάθε βράδυ λοιπόν, μπορείτε να κάνετε μια μικρή προετοιμασία για την επόμενη μέρα. Για παράδειγμα αν έχετε αποφασίσει να μαγειρέψετε παστίτσιο, ετοιμάστε τον κιμά, αν θέλετε να φτιάξετε όσπρια, μουλιάστε τα ή μαρινάρετε ένα κρέας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΟΡΓΑΝΩΣΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΙΩΣΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ

4. Κάντε το πλάνο της επόμενης μέρας

Πριν πέσετε για ύπνο κάντε το πρόγραμμα της επόμενης μέρας. Τι πρέπει να κάνετε, ποιους πρέπει να δείτε ή να τους τηλεφωνήσετε, τι χρειάζεται να ψωνίσετε. Όσο πιο συγκεκριμένο είναι το πρόγραμμα σας (με ώρες) τόσο πιο εύκολα και γρήγορα θα γίνουν οι δουλειές σας την άλλη μέρα.

5. Χαλαρώστε πριν κοιμηθείτε

Όταν ξαπλώσετε στο κρεβάτι, κλείστε την τηλεόραση, απομακρύνετε το κινητό σας και ας μην είναι αυτό το τελευταίο πράγμα που πιάσατε πριν κοιμηθείτε. Διαβάστε ένα βιβλίο, ακούστε χαλαρωτική μουσική, κρατήστε ημερολόγιο ή απλώς γράψτε τα πράγματα που κάνατε όλη τη μέρα και για τα οποία νιώθετε ευγνωμοσύνη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΜΗΘΕΙΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ

Μας έχετε ακολουθήσει στο instagram; Κάντε κλικ εδώ και ταξιδέψτε με τις πιο όμορφες εικόνες

Photo Toa Heftiba via unsplash

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ