Οι καλύτερες πηγές πρωτεϊνών που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό

00721ed8b06ef21ea3a225722e049683Μία δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, όμως ξέρετε ποιες τροφές κρύβουν την περισσότερη πρωτεΐνη; Μια ερώτηση που θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τι εννοούμε είναι η εξής. Ποια τροφή πιστεύετε είναι καλύτερη πηγή

πρωτεϊνών; Το αυγό ή ένα κομμάτι τυρί; Κι η απάντηση είναι... το τυρί, που έχει περίπου 16% περισσότερη πρωτεΐνη απ΄ότι ένα αυγό. Ας δούμε λοιπόν τις τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε βάρος και να "φτιάξουμε" γραμμωμένο σώμα.

Αν θέλετε να μάθετε τι πρέπει να κάνετε για ν΄αποκτήσετε ένα γραμμωμένο σώμα πατήστε εδώ

1. Αμύγδαλα: 6.02 γρ, πρωτεΐνης η μια χούφτα

2. Αυγά: 6.29 ένα μεγάλο αυγό

3. Τυρί κίτρινο: 6.97, ένα μικρό κομμάτι

4. Μαύρα φασόλια: 7 γρ. μισό φλιτζάνι

5. Τυρί μοτσαρέλα: 7.27  γρ, ένα μικρό κομμάτι

6. Φυστικοβούτυρο: 8.03 δυο κουταλιές της σούπας

7. Σολομός: 21.62 γρ. μια μικρή μερίδα

8.Τόνος: 20.08 γρ. το μικρό κουτάκι

9. Στήθος κοτόπουλου: 26 γρ. μια μερίδα

10. Βραστή γαλοπούλα: 13 γρ. οι 6 φέτες

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ