Οι χειρότερες τροφές για τα παιδιά μας

BIG1Προσέχουμε τα παιδιά μας και προσπαθούμε να τους προσφέρουμε στη ζωή τους ο,τι καλύτερο μπορούμε. Κάνουμε όμως το ίδιο και με το φαγητό τους; Ή στην πίεση για ένα ακόμη σακουλάκι με τσιπς, λυγίζουμε και τελικά φορτώνουμε τον παιδικό οργανισμό με περιττές θερμίδες, λίπη, συντηρικά και υψηλές ποσότητες νατρίου; Και τελικά, μήπως υπάρχουν κι άλλες επικίνδυνες για την υγεία των παιδιών μας τροφές, που δεν "φαίνονται" τόσο βλαβερές; Για να δούμε, ποιες είναι οι χειρότερες τροφές για τα παιδιά μας και πώς μπορούμε να τις αντικαταστήσουμε ώστε να μεγαλώσουμε υγιή παιδιά που θα γίνουν υγιείς και - σίγουρα- όχι υπέρβαροι ενήλικες!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΤΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; 

1. Πατάτες τηγανιτές

Οι πατάτες έχουν αρκετά θρεπτικά συστατικά, όμως οι τηγανιτές εκτός του ότι έχουν πάρα πολλές θερμίδες,  έχουν λίπος, πολύ νάτριο και δημιουργούν υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Εναλλακτική λύση: Πατάτες που θα τις κόψετε στο σχήμα των τηγανιτών, θα τις βράσετε πριν για περίπου 10 λεπτά κι έπειτα θα τις απλώσετε σε λαδόκολλα σε ένα ταψί, θα τις ραντίσετε με λάδι και θα τις ψήσετε γι αρκετή ώρα στο φούρνο. Θα μοιάζουν πολύ με τις τηγανιτές, ίσως είναι και νοστιμότερες και δεν θα έχει πάρει το παιδί σας επιβλαβείς ουσίες.

Μια φορά στο τόσο δεν πειράζει να τρώνε τις αγαπημένες τους πατάτες τηγανιτές, όμως αποφεύγετε να αγοράζετε από fast food και τηγανίστε τες εσείς με το δικό σας καθαρό λάδι.

2. Κοτομπουκιές 

Μιλάμε για τις κατεψυγμένες κοτομπουκιές κι αυτές που σερβίρονται στα παιδικά γεύματα στα εστιατόρια. Είναι πλούσιες σε συντηρητικά, λίπος κι αλάτι.

Εναλλακτική λύση: Ζητήστε από τον κρεοπώλη σας να σας κόψει σε λεπτές μικρές μπουκιές στήθος κοτόπουλου. Βουτήξτε τα κομματάκια κοτόπουλου σε αλεύρι, αυγό και τριμμένη φρυγανιά που μπορείτε να έχετε ανακατέψει με βρώμη και μαγειρέψτε τα!

3. Χοτ ντογκ 

Τα παιδιά τα λατρεύουν όμως ξέρετε πόσο νάτριο έχει ένα hot dog; 684 χλ. νατρίου και πολλά λιπαρά.

Εναλλακτική λύση: Δεν είναι η καλύτερη, αλλά για να "ξεγελάσετε" μια στο τόσο το μικρό σας, αντί για το γνωστό χοιρινό λουκάνικο μπορείτε να επιλέξετε λουκάνικο γαλοπούλας με χαμηλά λιπαρά. Βάλτε το σε ψωμάκι ολικής αλέσεως με αρκετά μέσα λαχανικά και θα είναι πολύ νόστιμο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΦΑΝΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

4. Μπέικον

Ξέρετε πως το μπέικον έχει περισσότερο ζωικό λίπος απ΄ότι κρέας; Ξέρετε πως περιέχει 2.610 χλ. νατρίου; Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο για να δείτε και μόνοι σας πως το μπέικον πρέπει να βγει δια παντός από το παιδικό μενού.

Εναλλακτική λύση: Γαλοπούλα βραστή άπαχη που μπορείτε να κόψετε σε λωρίδες, να την ακουμπήσετε για λίγο σε ένα καυτό τηγάνι, μόνο και μόνο για να "θυμίζει" την απαγορευμένη τροφή.

5. Δημητριακά με ζάχαρη

Προσπαθούμε να πείσουμε τα παιδιά να παίρνουν κάθε πρωί πρωινό και τελικά στην περίπτωση που επιλέγουμε ζαχαρούχα δημητριακά το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να τα... παχαίνουμε.

Εναλλακτική λύση: Βρώμη, είναι ό,τι καλύτερο για παιδιά και μεγάλους. Φυσικά δημητριακά επίσης όσο το δυνατόν λιγότερο επεξεργασμένα και σίγουρα χωρίς ζάχαρη. Ανακατέψτε τα με ξηρούς καρπούς και φρούτα και θα έχετε δώσει στο παιδί σας την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσει τη μέρα του.

Και τέλος, βγάλτε τελείως από την διατροφή του παιδιού σας τους γνωστούς "υπόπτους", όπως τσιπς που μόνο λίπος, θερμίδες και νάτριο έχουν, καραμέλες, γλειφιτζούρια, φτιαγμένα με τεχνητά χρώματα κι αρώματα, ντόνατς με τρανς λιπαρά και επεξεργασμένο αλεύρι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΦΑΓΗΤΩΝ

WOMANNOW.GR LOVES...