Χαλαρώστε σε 5 λεπτά

bigΕίστε στο γραφείο και νιώθετε αγχωμένη. Δεν μπορείτε να διαχειριστείτε αυτό που μόλις σας συνέβη. Κάτι αντίστοιχο μπορεί να νιώσετε σπίτι με τα παιδιά ή τον σύντροφό σας. Να τι μπορείτε να κάνετε για να χαλαρώσετε σε μόλις 5 λεπτά. Έτοιμη; 

1. Κλείστε τα μάτια σας, όπου κι αν βρίσκεστε, γύρετε το κεφάλι σας πίσω στην καρέκλα κι επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας.

2. Προσπαθήστε να εκπνέετε βγάζοντας αέρα από τη μύτη, αργά σε διπλάσιο χρόνο από την εισπνοή σας. Αυτή είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται στη γιόγκα.

3. Οραματιστείτε. Με τα μάτια κλειστά νιώστε πως πηγαίνετε σ΄ένα μέρος που σας χαλαρώνει.Μπορεί να είναι το μέρος όπου πηγαίνατε διακοπές όταν είσαστε παιδί, ή ένα μέρος που τώρα θα το δημιουργήσετε. Αισθανθείτε την άμμο, το γρασίδι ή το χώμα κάτω από τα πόδια σας ( ανάλογα με το μέρος στο οποίο έχετε ταξιδέψει φανταστικά), ακούστε τους ήχους, δείτε τον εαυτό σας να χαλαρώνει.

4. Ρωτήστε τον εαυτό σας τι χρειάζεται. Με τα μάτια κλειστά κάντε έναν εσωτερικό διάλογο, ρωτώντας τι θα θέλατε για να νιώσετε καλά. Υποσχεθείτε πως θα δώσετε στον εαυτό σας αυτό που χρειάζεστε όταν ανοίξετε τα μάτια σας.

5. Μην μεταφέρεστε στον χρόνο: Αν κάτι σας αγχώνει, είναι γιατί μεταφέρεστε στον χρόνο, στο μέλλον και κάνετε σενάρια. Προσπαθήστε να προετοιμαστείτε τυπικά για μια συνάντηση ή ένα project που σας δημιουργεί άγχος αλλά μην κάνετε σκέψεις όπως κι αν δεν πάει καλά τι θα κάνω κλπ. Αφήστε τον χρόνο να περάσει και να είστε σίγουροι πως ποτέ δεν επιβεβαιώνονται τα σενάρια.

6. Φάτε ένα κομμάτι σοκολάτας. Ρυθμίζει την κορτιζόλη

7. Βγείτε έξω για να πάρετε καθαρό αέρα. Ακόμη και μια τρίλεπτη βόλτα στο δρόμο θα σας κάνει καλό!

WOMANNOW.GR LOVES...