Φυσικοί λιποδιαλύτες: 7 τροφές για να κάψεις λίπος

Φυσικοί λιποδιαλύτες: 7 τροφές για να κάψεις λίπος

Στην περίοδο που όλες οι γυναίκες ετοιμάζονται για την ... μεγάλη αποκάλυψη του σώματός τους στην παραλία, κάνοντας δίαιτες και πηγαίνοντας στο γυμναστήριο, υπάρχουν κάποιες τροφές που αν τις βάλουμε στο καθημερινό μας πρόγραμμα διατροφής, καίνε το λίπος χωρίς να καταβάλλουμε ιδιαίτερη προσπάθεια. Εντάξει, πάντα η γυμναστική και το νερό είναι απαραίτητα, αλλά για δείτε κι εσείς ποιες τροφές είναι φυσικοί λιποδιαλύτες! 

1. Γκρέιπ φρουτ

Με το γκρέιπφρουτ, ειδικά το ροζ, αυξάνεται η κινητοποίηση του αποθηκευμένου λίπους, έχει  πολλές βιταμίνες κι ελάχιστες θερμίδες. Βάλτο και στις σαλάτες σου 

2. Ασπράδια αυγών

Χωρίς καθόλου λιπαρά, δίνει μεγάλη ποσότητα πρωτείνης και ο οργανισμός σου καίει λίπη, ειδικά αν φας τα ασπράδια σου (σε ομελέτα ή βραστά) στο πρωινό σου.

3. Πράσινο τσάι

Καθόλου θερμίδες δεν έχει το τσάι, κι είναι τέλεια λύση να το πιεις το πρωί στο γραφείο ή το απόγευμα όταν επιστρέψεις σπίτι. Κάνει τον μεταβολισμό να δουλέψει... φουλ χάρη στις κατεχίνες (αντιοξειδωρικά συστατικά) και την τεϊνη. Κι έτσι καις λίπος.

4. Μήλο 

Το μήλο σου κόβει τον όρεξη, βοηθάει στην ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα και χάρη στις πηκτίνες που περιέχει, γίνεται φοβερή απορρόφηση του διατροφικού λίπους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΩΣ Θ΄ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΤΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΥΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ

5. Καυτερές πιπεριές 

Χάρη στην καψαϊκίνη, τρώγοντας καυτερές πιπεριές αυξάνεται ο ρυθμός του μεταβολισμού και καις λίπος. Φυσικά το ίδιο κάνει και το πιπέρι καγέν, οπότε πρόσθεσέ το στην καθημερινή σου διατροφή.

6. Αμύγδαλα ανάλατα 

Τα αμύγδαλα είναι το τέλειο σνακ για πρωί ή απόγευμα. Πλούσια σε πρωτείνες, συμβάλλουν στην προσπάθειά σου να χάσεις λίπος, χάρη στις πρωτεϊνες που περιέχουν. 

7. Μανιτάρια 

Στην κορυφή των τροφών που είναι πλούσια σε πρωτεϊνες, αφού σχεδόν πλησιάζουν τις πρωτεϊνες που παίρνουμε από το κρέας, τα μανιτάρια έχουν πολύ χαμηλή θερμιδική αξία και θεωρούνται από τα απαραίτητα τρόφιμα σε μια διατροφή για καύση λίπους.

8. Άπαχο κρέας και κοτόπουλο

Μια διατροφή στην οποία βάζεις στα καθημερινά σου γεύματα πρωτεϊνες , θα σε κάνει να χάσεις λίπος, ενισχύοντας την θερμογένεση και τον κορεσμό.   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 7 ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΣΟΥ ΦΑΓΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΙΛΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΙΕΙΤΕ ΝΕΡΟ ΜΕ ΑΓΓΟΥΡΙ ΓΙΑ 6 ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ

Θέλεις κι άλλες ιδέες για την διατροφή, το σώμα, τη μόδα, την ομορφιά; Κάνε like στη σελίδα μας στο facebook κι έλα στην παρέα του womannow.gr

WOMANNOW.GR LOVES...