Εύκολη δίαιτα: Πώς θα κόψεις την όρεξή σου

Μπορεί να πήρες την απόφαση να κάνεις δίαιτα ή έστω διατροφή, να περιορίσεις αυτά που σε παχαίνουν και να χάσεις αυτά τα λίγα κιλάκια που σε ταλαιπωρούν από τον χειμώνα. Το πρόβλημα όμως είναι πως έρχονται στιγμές που πεινάς κι όσο κι αν προσπαθήσεις, δεν καταφέρνεις τελικά να περιορίσεις την όρεξή σου κι έτσι η δίαιτα πάει... πίσω. Υπάρχουν λοιπόν μερικά μυστικά και tips που αν τ΄ακολουθήσεις θα κοπεί η όρεξή σου για φαγητό. Είναι τροφές και ενέργειες, απολύτως φυσικές για να πετύχεις τελικά τα αποτελέσματα που θέλεις να δεις στο σώμα σου.

Εύκολη δίαιτα: Πώς θα κόψεις την όρεξή σου

Εύκολη δίαιτα: Πώς θα κόψεις την όρεξή σου (με 10 τρόπους)

1. Πιες νερό πριν φας- Πολλές φορές συγχέει το μυαλό μας την πείνα με τη δίψα.  Γι αυτό, όταν νιώθεις πως πεινάς, πιες ένα με δυο ποτήρια νερό. Έτσι ακόμη κι αν η αίσθηση της πείνας δεν υποχωρήσει, θα έχεις κόψει την όρεξή σου και θα φας λιγότερο.

2. Βούρτσισε τα δόντια σου- Τι σχέση μπορεί να έχει αυτό; Με το βούρτσισμα των δοντιών με μια οδοντόκρεμα μέντας θα νιώσεις πως κάτι έχεις βάλει στο στόμα σου και η δροσερή σου αναπνοή θα σε κάνει να μην θες να φας. Δοκίμασέ το.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΦΥΣΙΚΟΙ ΛΙΠΟΔΙΑΛΥΤΕΣ- ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ ΑΜΕΣΩΣ

3. Φάε αργά- Έχει αποδειχθεί πως ο εγκέφαλός μας χρειάζεται 20 λεπτά για να συνειδητοποιήσει πως έχει χορτάσει. Οπότε προσπάθησε να τρως αργά για να πάει το μήνυμα στον... εγκέφαλο ότι έχεις χορτάσει.

4. Ξεκίνα με ένα ζωμό- Μπορείς να ξεκινήσεις το φαγητό σου, τρώγοντας ένα μπολ από ζωμό; Με λαχανικά, σα νερό... Θα δεις πως αυτός είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κόψεις την όρεξή σου.

5. Φάε αυγά για πρωινό- Τρώγοντας αυγά το πρωί, παίρνεις όχι μόνο την πρωτεϊνη που χρειάζεται ο οργανισμός για να κάνει καύσεις αλλά ενέργεια και την αίσθηση της πληρότητας που θα σε κρατήσει μέχρι το μεσημέρι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 6 ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΒΑΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ

6. Δημητριακά ολικής άλεσης- Επίσης τα δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες, δημιουργούν κορεσμό και έτσι η όρεξή σου για φαγητό μειώνεται κατά τη διάρκεια της μέρας.

7. Πράσινο τσάι- Το μαγικό ρόφημα για μια εύκολη δίαιτα που βοηθάει τον μεταβολισμό είναι το πράσινο τσάι. Τα οφέλη του όμως δεν είναι μόνο αυτά... Καθώς το πράσινο τσάι, καταστέλλει την όρεξή σου.

8. Αμύγδαλα- Όταν νιώσεις πως πεινάς, φάε μια χούφτα ανάλατα αμύγδαλα, αφού είναι πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών, έχουν λίγες θερμίδες και σου κόβουν την όρεξη μαχαίρι! 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 17 ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΒΑΡΟΣ

9. Σπόροι chia- Αυτοί οι σπόροι κάνουν το εξής ευεργετικό. Κατακρατούν μια μεγάλη ποσότητα νερού κι έτσι δημιουργούν στο στομάχι σου κορεσμό και την αίσθηση ότι έχεις χορτάσει. Βάλε λοιπόν σπόρους chia στις σαλάτες σου και έτσι θα κόψεις την όρεξή σου.

10. Μη χάνεις κανένα γεύμα- Με το να παραλείπεις γεύματα, δεν χάνεις κιλά. Ίσα ίσα, μπλοκάρεις τον μεταβολισμό σου και πεινάς περισσότερο μετά. Γι αυτό μην ξεχνάς να παίρνεις 3 κύρια γεύματα και δυο σνακ μέσα στη μέρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΤΩΡΑ- ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

Μπες στη μεγάλη παρέα του womannow.gr για να παίρνεις έμπνευση κι ιδέες για μια ακόμη πιο όμορφη ζωή! Αν θέλεις ακολούθησέ μας στο instagram και στο facebook!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ