Εύκολες ασκήσεις για γυμναστική στο νερό με φανταστικά αποτελέσματα

65ef90de3f232d5cf6efc4349fb5ab6fΑυτό το καλοκαίρι, όσες εκπλήξεις κι αν μας επιφύλασσε, σίγουρα για λίγες μέρες θα βρεθούμε κοντά στη θάλασσα. Και μπορεί το καλοκαίρι να έχουμε ανάγκη για χαλάρωση, όμως ποιος είπε ότι δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε τονώνοντας το σώμα μας, με εύκολες ασκήσεις μέσα στο νερό που δεν προκαλούν τραυματισμούς, τονώνουν την καρδιά, τον μεταβολισμό και με τις εναλλαγές στον ρυθμό πετυχαίνουμε και καύση πολλών θερμίδων; Μάλλον δεν χρειάζεται να πούμε τίποτε άλλο, αλλά αμέσως να δούμε το πρόγραμμα με τις ασκήσεις για όλες και για όλους, μέσα στο νερό!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΜΕ ΣΠΙΤΙΚΑ SCRUB ΚΑΙ ΚΡΕΜΕΣ

1. Τρέξιμο μέσα στο νερό

Μπείτε μέσα στο νερό (στη θάλασσα, την πισίνα) μέχρι λίγο κάτω από τα γόνατα κι αρχίστε να τρέχετε με αρκετή δύναμη (όχι το 100% της δύναμής σας, αλλά λίγο λιγότερο) για 10 μέτρα. Σταματήστε για 60 δευτερόλεπτα κι επαναλάβετε για 4 φορές.

2. Κολυμπήστε ελεύθερο

Κολυμπήστε σε ελεύθερο στυλ με τα χέρια σας σε μπουνιές για περίπου 10 μέτρα, σταματήστε για ένα λεπτό κι επαναλάβετε για 6 φορές.

3. Πηδήξτε

Μπείτε στο νερό μέχρι τη μέση και τα πόδια σας παράλληλα το ένα στο άλλο. Αρχίστε να πηδάτε ψηλά στο ένα πόδι, κάντε διάλειμμα λίγων δευτερολέπτων και συνεχίστε στο άλλο. Επαναλάβετε την άσκηση μέσα στο νερό 10 φορές για κάθε πόδι.

4. Τονώστε τα πόδια σας

Πάρτε μια σανίδα, ένα βαρελάκι (ειδικό στα είδη κολύμβησης) ή μια μπάλα, πιάστε την με τα δυο σας χέρια που το ένα θα ακουμπά στο άλλο κι αρχίστε να κολυμπάτε με ένταση χτυπώντας τα πόδια σας που πρέπει να είναι τεντωμένα. Κάντε το για 20 δευτερόλεπτα, ξεκουραστείτε για 10 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε για 10 φορές.

5. Προσπαθήστε να μην... βυθιστείτε

Μπείτε βαθιά στο νερό σε σημείο που να μην πατούν τα πόδια σας. Μείνετε σε όρθια θέση, με τεντωμένα χέρια και πόδια, προσπαθώντας να κρατήσετε όσο μπορείτε τους ώμους σας ή και περισσότερο, έξω από το νερό. Μείνετε σ΄αυτή τη θέση σφίγγοντας το σώμα σας για περίπου ένα λεπτό, χαλαρώστε για λίγα δευτερόλεπτα  κι επαναλάβετε για 5 φορές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΚΟΛΥΜΠΙ ΜΕ ΒΑΤΡΑΧΟΠΕΔΙΛΑ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΠΕΡΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ