Δίαιτα: Νόστιμες ιδέες για πρωινό με λίγες θερμίδες

Δίαιτα: Νόστιμες ιδέες για πρωινό με λίγες θερμίδες

Κάνεις δίαιτα αλλά έχεις βαρεθεί να τρως για πρωινό μια φέτα μαύρο ψωμί με γαλοπούλα κι έναν καφέ; Επειδή το πρωινό είναι το πιο βασικό γεύμα της ημέρας και θα βοηθήσει τον μεταβολισμό σου να "ξυπνήσει" και να κάνει καύσεις, ώστε να χάσεις κιλά, σου έχουμε μερικές νόστιμες ιδέες για πρωινό με λίγες θερμίδες. Εσύ απλώς διάλεξε! 

1.Υγιεινά Pancakes με μπανάνα και βρώμη

Δίαιτα: Νόστιμες ιδέες για πρωινό με λίγες θερμίδες

Χτυπάς στο μπλέντερ μισό φλιτζάνι βρώμη (κουάκερ) μαζί με ένα αυγό, 1/4 φλιτζανιού γάλα με χαμηλά λιπαρά, 1 μικρή μπανάνα, 1 κουταλάκι του γλυκού βανίλια σε σκόνη και 1/4 τυρίζ χαμηλων λιπαρών τύπου cottage. Σε ένα τηγανάκι αντικολλητικό, περάστε με ένα χαρτί λίγο λάδι και ρίξτε από μια κουταλιά του μείγματος ώστε να σχηματισθούν στρογγυλά πανκέικς. Σερβίρετε με μέλι, κανέλα και ό,τι άλλο θέλετε (φρούτα κλπ). 

2. Ένα μπολ με βρώμη, γάλα αμυγδάλου ή αγελαδινό με χαμηλά λιπαρά, μαύρες σταφίδες, λιναρόσπορο και κανέλα

3. Ομελέτα με σπανάκι και χυμός πορτοκάλι. Την ομελέτα την κάνουμε με 3 ασπράδια κι έναν κρόκο αυγού

Δίαιτα: Νόστιμες ιδέες για πρωινό με λίγες θερμίδες

4. Τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

5. Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, με ψιλοκομμένα φρούτα και ένα κουταλάκι μέλι (αν χρειάζεται)

6. Smoothie για να τονωθεί ο μεταβολισμός και να χορτάσετε. Κάνε κλικ εδώ και δες 3 τέλειες συνταγές για σμούθις.

7. Αυγό βραστό, μια φέτα μαύρο ψωμί, μια φέτα γαλοπούλα και χυμός πορτοκάλι

8. Μπάρα δημητριακών με μια πορτοκαλάδα. Κάνε κλικ εδώ αν θες να φτιάξεις με τη συνταγή μας, σπιτικές μπάρες δημητριακών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 10 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΙΛΑ

Θέλετε κι άλλες ιδέες για τη διατροφή, το σώμα, το στυλ, το μακιγιάζ; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook γιατί κάθε μέρα, κάτι καινούργιο έχουμε για σας! 

WOMANNOW.GR LOVES...