Δίαιτα για 2: Τι να τρώτε το βράδυ για ν΄αδυνατίσετε μαζί!

Δίαιτα για 2: Τι να τρώτε το βράδυ για ν΄αδύνατίσετε μαζί!

Θέλεις ν΄αδυνατίσεις, έστω να... ξεφουσκώσεις αλλά δεν ξέρεις τι να τρως το βράδυ! Και δεν είναι μόνο αυτό, αλλά το βράδυ είναι η στιγμή που συναντιέσαι με τον σύντροφό σου και θέλετε να καθίσετε μαζί να τα πείτε και να φάτε και... κάτι. Τι μπορείτε να τρώτε όμως το βράδυ, που όχι μόνο δεν θα σας παχύνει, αλλά δώσει και μια μεγάλη ώθηση στον μεταβολισμό σας για να λειτουργήσει; Διαίτα για 2; Περίπου...

Αν οι ειδικοί έπρεπε να επιλέξουν ένα και μόνο είδος τροφής για το βραδινό φαγητό αυτό ξέρετε ποιο θα ήταν; Η πρωτεϊνη! Σκέτη ή τουλάχιστον με λίγη σαλάτα.

Για να δούμε τι μπορείτε να φάτε το βράδυ,  κάνοντας δίαιτα για 2

  • Μπορείτε δηλαδή να φάτε χωρίς τύψεις καλαμάκια κοτόπουλου αλλά και μοσχαρίσια. Λέμε καλαμάκια γιατί είναι μια πρόταση που αρέσει και στους άντρες. Φυσικά και κοτόπουλο φιλέτο, στήθος, φιλέτο μοσχαριού ή μπιφτέκια πλασμένα χωρίς ψωμί όμως με λαχανικά μέσα. Επίσης... λουκάνικα! Κοτόπουλου ή γαλοπούλας που θα τα βράσετε για λίγα λεπτά και θα τα συνοδεύσετε με λίγη σαλάτα και μια δυο φέτες μαύρο ψωμί. Τι άλλο;

  • Μανιτάρια! Μικρά, μεγάλα, πλευρώτους, κονσέρβας, ό,τι κι όπως θέλετε. Στο φούρνο, στο τηγάνι (ωπ προσοχή στο λάδι..) με σκόρδο και μαϊντανό, με πιπερίτσα καυτερή θα γίνουν υπέροχα!

  • Τρίτη επιλογή, αυγά! Στο φούρνο τα έχετε δοκιμάσει; Χτυπημένα σαν ομελέτα σε ένα ταψάκι με μανιτάρια, άπαχη γαλοπούλα, πιπεριά και ό,τι άλλο λαχανικό θέλετε. Ή στο αντικολλητικό τηγάνι. Επίσης βραστά ή ποσέ, αλλά τα ποσέ θέλουν λίγη τέχνη και το θέμα είναι να φάμε κάποια στιγμή και να τα πούμε με τον σύντροφό μας κι όχι να φάμε το βράδυ μας στην κουζίνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 8 ΣΝΑΚ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ

  • Τέταρτη επιλογή ψάρια. Αν σας αρέσει η γιαπωνέζικη κουζίνα, θα έχετε σίγουρα δοκιμάζει σασίμι. Λεπτές φέτες ψαριού δηλαδή, τόνου, σολομού ή άλλο, που μπορείτε να ραντίσετε όχι με σόγια (είναι πολύ αλμυρή) αλλά με λεμόνι. Μπορείτε να κάνετε ταρτάρ με αυτά τα ψάρια με ψιλοκομμένο κρεμμύδι και πιπερίτσα και δυο στάλες σησαμέλαιο, έτσι για το άρωμα, λεμόνι και σκόνη τζίντζερ.

  • Για το τέλος αφήσαμε κάτι κλασικό που το ξέρουμε από τη... γιαγιά μας! Γιαούρτι. Εδώ δεν έχουμε και πολλά να προσθέσουμε γιατί αν σκέφτεστε ένα φρούτο δεν είναι ό,τι καλύτερο για το βράδυ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 10 ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Να ξέρετε πως οι άντρες χάνουν βάρος πολύ πιο εύκολα από τις γυναίκες σε γενικές γραμμές και χρειάζονται και περισσότερες θερμίδες καθημερινά. Έτσι μην επηρεαστείτε από την ποσότητα που μπορεί να τρώει ο σύντροφός σας ή αν προσθέτει και λίγο ψωμί ή άλλο υδατάνθρακα στο βραδινό του. Εσείς... όσο μπορείτε μακριά από τους υδατάνθρακες το βράδυ! Η αλήθεια είναι πως αν ακολουθείτε με μέτρο μια διατροφή με ποικιλία, χωρίς υπερβολική κατανάλωση υδατανθράκων, ζάχαρης και αλκοόλ, αν περπατάτε ή γυμνάζεστε για μισή ώρα σχεδόν καθημερινά κι αν το τελευταίο σας γεύμα είναι τουλάχιστον 4 ώρες πριν κοιμηθείτε, όχι μόνο θα έχετε το βάρος που θέλετε αλλά θα το κρατήσετε κιόλας για καιρό!

Ακολούθησέ μας στο Instagram και μπες στην παρέα μας με τις εικόνες που θα σου φτιάξουν το κέφι!

Photo: Τoa Heftiba via unsplash

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ