Αναβαθμίστε τη ζωή και την υγεία σας με 18 απλούς τρόπους

healthyΤο πρωί τρώτε πρωινό, πίνετε ενάμιση λίτρο νερό την ημέρα και γυμνάζεστε τακτικά. Μήπως ήρθε η στιγμή να αποκτήσετε ακόμη μεγαλύτερη ευεξία και καλύτερη υγεία αναβαθμίζοντας λίγο τις καθημερινές σας συνήθειες; Αυτά που σας προτείνουμε είναι πολύ απλά, δεν χρειάζονται κόπο και τα οφέλη που θα αποκομίσετε θα είναι

πολύ μεγάλα. Ξεκινήστε από σήμερα, υιοθετώντας κάθε μέρα από μία νέα καλή συνήθεια.

ΠΡΩΙΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

1. Ξυπνήστε χαλαρά.
Όσο κι αν δυσκολεύεστε να ξυπνήσετε, μην βάζετε ήχους που σας ταράζουν στο κινητό ή το ξυπνητήρι σας και σας αναγκάζουν τα σηκωθείτε βίαια από το κρεβάτι σας. Διαλέξτε ένα ξυπνητήρι που αυξάνει σιγά- σιγά την ένταση του, ώστε να είστε σίγουροι πως δεν θα αργήσετε στη δουλειά.

2. Τεντωθείτε. Σηκώστε τα χέρια σας ψηλά και μετακινείστε τη σπονδυλική σας στήλη σε έξι κατευθύνσεις. Σκύψτε προς τα εμπρός , προς τα πίσω, δεξιά , αριστερά και στρίψτε μετά το σώμα σας κι από τις δύο πλευρές.

3. Πιείτε ένα ποτήρι νερό με λίγες σταγόνες λεμονιού.

ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

4. Καθαρίστε σώμα και μυαλό. Χαλαρώστε πριν κοιμηθείτε μ΄ένα ζεστό ντους (ναι ακόμη και το καλοκαίρι), σβήστε τα φώτα του δωματίου κι ανάψτε κεριά. Προσπαθείστε να βγάλετε κάθε σκέψη που σας ταλαιπώρησε μέσα στην ημέρα από το νου σας και έτσι να πάτε για ύπνο.

5. Μετά το βραδινό σας ντους ενυδατώστε το δέρμα σας μ΄ ένα λάδι σώματος που θα έχετε ανακατέψει με μια σταγόνα αιθέριου ελαίου .

6.Πολλοί από εμάς περνάμε αρκετό χρόνο βλέποντας τηλεόραση ή διαβάζοντας. Γιατί να μην προσπαθήσουμε όμως να κοιμηθούμε νωρίς; Ναι, στις 10 ή στις 10 και μισή. Γιατί οι καλύτερες ώρες ύπνου είναι πριν από τα μεσάνυχτα. Μάλιστα έτσι, γλιτώνουμε και το νυχτερινό τσιμπολόγημα.

7.Πριν κλείσετε τα μάτια σας σκεφτείτε το καλύτερο γεγονός που σας χάρισε η μέρα που μόλις τελείωσε και χαμογελάστε!

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

8.Βάλτε στο διατροφικό σας πρόγραμμα τουλάχιστον μία με δύο φορές την εβδομάδα τα ψάρια και ειδικά αυτά που είναι πλούσια σε Ω3, όπως είναι για παράδειγμα οι σαρδέλες.

9.Έχετε πάντα μαζί σας μια μπάρα δημητριακών ή ένα παστέλι (προτιμήστε τα βιολογικά) για τις δύσκολες στιγμές που σας πιάνει πείνα ή θέλετε να φάτε κάτι γλυκό.

10.Αν τρώτε στο γραφείο προτιμήστε να κλείνετε τον υπολογιστή σας και να τρώτε ήρεμα. Πώς θ΄ απολαύσετε το γεύμα σας αν βλέπετε e-mail που μπορεί να σας αγχώνουν και μπορεί να σας κάνουν να σταματήσετε το φαγητό σας στη μέση;

11.Πάντα να έχετε στο ψυγείο σας σακουλάκια ή μπολ που κλείνουν, με ωμά λαχανικά για να τσιμπολογάτε όποτε θέλετε.

12.Προσπαθείτε να επιλέγετε προϊόντα με αλεύρι ολικής άλεσης. Βάλτε στην διατροφή σας δημητριακά όπως επίσης καστανό ρύζι και κεχρί για να αυξήσετε την ποικιλία των θρεπτικών συστατικών.

13.Αν σας αρέσουν τα γλυκά και το να ασχολείστε με τη ζαχαροπλαστική «γεμίζει» τις μπαταρίες σας, κάντε το διαλέγοντας απλώς πιο υγιεινά υλικά. Δηλαδή αντικαταστήστε το φρέσκο βούτυρο με λάδι, προσθέστε στις συνταγές των κέικ περισσότερους ξηρούς καρπούς, αντικαταστήστε την κρέμα γάλακτος με γιαούρτι. Βρείτε και φτιάξτε συνταγές με δημητριακά.

14.Ορίστε μια ημέρα της εβδομάδας για να κάνετε νηστεία ή ακόμη καλύτερα αποτοξίνωση. Η Δευτέρα φαίνεται ιδανική, γιατί σίγουρα θα έχετε λιγότερες προσκλήσεις για το βράδυ και επίσης ο οργανισμός γρήγορα θα ισορροπήσει μετά από ένα Σαββατοκύριακο υπερφαγίας.

15.Τρώτε το απόγευμα μια χούφτα αμύγδαλα (όχι ψημένα) και πίνετε ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

16.Αν κάνετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής δυο τρεις φορές την εβδομάδα, αντικαταστήστε τη μία φορά μ΄ ένα πρόγραμμα διαφορετικό, όπως Pilates ή γιόγκα. Κι αυτό γιατί το σώμα συνηθίζει σ΄ ένα συγκεκριμένο είδος γυμναστικής και «τεμπελιάζει»

17. Αν κάνετε γυμναστική με βάρη, επειδή το σώμα έχει καλή μνήμη, αρχίστε να κάνετε δυο σετ των 10 επαναλήψεων με ένα κιλό παραπάνω.

18 Κάντε έναν περίπατο 20 λεπτών τρεις φορές την εβδομάδα (αν μπορείτε και κάθε μέρα ακόμη καλύτερα) μετά το βραδινό σας φαγητό. Έτσι και θερμίδες καίτε και αυξάνετε και τα επίπεδα της αντοχής σας.

 

WOMANNOW.GR LOVES...