7 τρόποι για να χάσετε βάρος γρήγορα

Inner-Thigh-ExercisesΘέλετε να χάσετε μερικά κιλά που σας ταλαιπωρούν εδώ και καιρό, κάνετε δίαιτα, τη χαλάτε και πάλι από την αρχή. Τι μπορείτε να κάνετε για να χάσετε βάρος χωρίς να κάνετε δίαιτα; Εμείς σας προτείνουμε μερικούς τρόπους που αν τους ακολουθήσετε σίγουρα θα δείτε μεγάλη διαφορά στο σώμα σας.

1. Μειώστε τις εξόδους σας σε εστιατόρια

Αν συνηθίζετε να τρώτε συχνά έξω, ακόμη κι αν προσέχετε διαρκώς τι τρώτε, ίσως για ένα διάστημα θα πρέπει ν΄αλλάξετε συνήθειες. Γιατί σ΄ένα εστιατόριο οι πειρασμοί είναι πολλοί. Προσπαθήστε λοιπόν να μειώσετε τις εξόδους σας σε εστιατόρια σε μία φορά την εβδομάδα και όταν είστε εκεί, προσέχετε τι τρώτε!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: 7 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ

2. Μην έχετε στα ντουλάπια σας απαγορευμένες τροφές

Τσιπς, σοκολάτες, ζαχαρωτά κι όλ΄αυτά που θέλουμε να τσιμπολογήσουμε σε στιγμές που δε νιώθουμε καλά, αν δεν τα έχουμε στην κουζίνα μας δεν θα μπούμε καν στον πειρασμό, οπότε δεν θα χαλάσουμε τη δίαιτά μας.

3. Μην παραλείπετε ένα πλήρες πρωινό

Πολλές από εμάς όταν κάνουμε δίαιτα θεωρούμε πως αν πιούμε το πρωί έναν σκέτο καφέ, έχουμε γλιτώσει θερμίδες. Οι διαιτολόγοι όμως θεωρούν πως αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος. Γιατί έτσι δεν ενεργοποιείται ο μεταβολισμός για να γίνει καύση του λίπους και πολύ γρήγορα θα πεινάσουμε. Έτσι λοιπόν ένα πλούσιο πρωινό με δημητριακά, φρούτα, χυμό ή μια φέτα μαύρο ψωμί, γαλοπούλα κι άπαχο τυρί είναι ο,τι πρέπει για την εκκίνηση της μέρας μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ FLAT ΚΟΙΛΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

4. Ασκηθείτε έστω και για λίγη ώρα

Το πρόγραμμά σας είναι φορτωμένο. Υπάρχουν μέρες που δεν γίνεται εξαιτίας των υποχρεώσεών σας να παρακολουθήσετε ένα ωριαίο μάθημα στο γυμναστήριο. Μην το βάζετε κάτω. Αν έχετε έστω και 20 λεπτά, πηγαίνετε να κάνετε διάδρομο ή να περπατήσετε στο δρόμο. Ενώ βλέπετε τηλεόραση κάντε λίγο σκοινάκι ή κοιλιακούς. Κάντε το σώμα σας να ενεργοποιηθεί.

5. Δημιουργήστε τις συνθήκες που σας αρέσουν για να γυμναστείτε

Μπορεί να πηγαίνετε τα βράδια βόλτες για γρήγορο περπάτημα με τις φίλες σας ή να γεμίσετε το ipod σας με τα αγαπημένα σας τραγούδια που θα κάνουν το χρόνο που γυμνάζεστε στον διάδρομο ή στο ελλειπτικό, να περνάει γρήγορα και ευχάριστα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΚΑΝΤΕ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ 5 SUPER AΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ

6. Βάλτε παντού λαχανικά

Ο,τι κι αν τρώτε προσθέστε λίγα λαχανικά. Ναι, ακόμη και πίτσα. Έχετε δοκιμάσει με ρόκα; Στην ομελέτα σας βάλτε ντομάτες, κρεμμύδια, μανιτάρια, κολοκυθάκια και συνοδεύστε με πράσινη σαλάτα. Θα δώσετε μια μεγάλη ώθηση στον μεταβολισμό σας!

7. Μειώστε τις ποσότητες στα απαγορευμένα φαγητά

Κανένας δεν μπορεί ν΄ακολουθεί ένα πρόγραμμα δίαιτας διαρκώς. Μπορεί λοιπόν να θελήσετε να φάτε σε μια πιτσαρία, σε ένα fast food. Παραγγείλτε τη μικρότερη μερίδα κι αν γίνεται... χωρίς πατάτες τηγανιτές.

Θέλετε κι άλλα tips  για τη διατροφή,το σώμα, την ομορφιά, τη μόδα, το μακιγιάζ; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook, για να τα μαθαίνετε πλέον, όλα!

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ