7 πράγματα που σαμποτάρουν τη δίαιτά σας!

40e9edc9b3ec05ea289a53f198bdc81fΠροσπαθείτε να χάσετε κιλά κάνοντας δίαιτα  και γυμναστική αλλά τελικά δεν έχετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Τι φταίει; Μήπως υπάρχουν κάποια πράγματα που σαμποτάρουν τη δίαιτά σας κι επιβραδύνουν τον μεταβολισμό στην απώλεια αυτών των περιττών κιλών; Για να δούμε...

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SUPER ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ

1.Η δήλωση "Είμαι σε δίαιτα"!  

Και μόνο που νιώθετε πως είστε σε δίαιτα και στερείστε τα αγαπημένα σας φαγητά, είναι ένας καλός λόγος για να μην πάει και τόσο καλά η δίαιτά σας. Τι εννοούμε; Ότι πρέπει να τρώτε  σωστές μερίδες, υγιεινά φαγητά και τροφές και να μην δοκιμάζετε ολιγοθερμιδικές δίαιτες ή κάποιες που αποκλείουν συγκεκριμένες τροφές, γιατί μπορεί στην αρχή να χάσετε βάρος γρήγορα αλλά στη συνέχεια και τον μεταβολισμό σας θα βλάψετε και γρήγορα θα πάρετε πίσω τα κιλά που χάσατε.

2. Το φαγητό μετά τις 8 το βράδυ.

Το βράδυ όταν τρώμε το σώμα μας αποθηκεύει τις θερμίδες ενώ κοιμόμαστε και δεν μπορεί να τις κάψει. Έτσι λοιπόν το να τρώμε νωρίς βραδινό είναι το νούμερο ένα πράγμα που πρέπει να κάνουμε όταν κάνουμε μια δίαιτα. Μάλιστα συχνά το βράδυ τρώμε περισσότερο απ΄όσο έχουμε ανάγκη εξαιτίας όμως άλλων ψυχολογικών παραγόντων. Όπως πλήξη, συναισθηματικό κενό που καλύπτουμε με το φαγητό, τσιμπολόγημα μπροστά στην τηλεόραση κλπ. Αν λοιπόν πεινάτε ακόμη αφού σηκωθείτε από το τραπέζι, πιείτε ένα ποτήρι νερό. Κι αυτό, γιατί μερικές φορές το σώμα μας μπερδεύει την πείνα με τη δίψα. Αν ακόμη θέλετε κάτι να φάτε, πιείτε ένα ρόφημα με τζίντζερ, μέντα ή κανέλα και ρίξτε και λίγο μέλι. Το ζεστό νερό θα σας βοηθήσει να νιώσετε ήρεμη και ικανοποιημένη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: TI NA TΡΩΤΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ Ν ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΤΕ

3.Οι τροφές με 0 % λιπαρά.

Διαβάσατε την ετικέτα στο γιαούρτι, τα κράκερς ή τα μπισκότα που διαφημίζονται χωρίς θερμίδες; Επειδή στο κουτί γράφει ότι είναι υγιεινά ολ΄ αυτά, δεν σημαίνει κι ότι έτσι είναι. Ένα κατεψυγμένο γεύμα που είναι χαμηλών θερμίδων μπορεί να είναι μια εύκολη λύση αλλά δεν είναι και τόσο υγιεινό, ούτε κάνει τον μεταβολισμό να πάρει μπρος... Επίσης τα αναψυκτικά διαίτης μπορεί να μην έχουν θερμίδες όμως μπλοκάρουν τον μεταβολισμό πάρα πολύ. Κοιτάξτε επίσης την περιεκτικότητα σε ζάχαρη και σε Εψιλον, σε κάθε τι που αγοράζετε από το σούπερ μάρκετ. Μην πέφτετε στην παγίδα να καταναλώνετε μόνο τροφές που στο κουτάκι γράφουν πως περιέχουν  χαμηλά λιπαρά, ή 0 % λιπαρά. Γιατί οι διαιτολόγοι ισχυρίζονται πως το κορεσμένο λίπος σε μικρές ποσότητες είναι απαραίτητο για τον οργανισμό μας, τα κύτταρά μας και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Μάλιστα τροφές με φυσικά κορεσμένα λίπη, μας χορταίνουν για περισσότερη ώρα. Αυτό που πρέπει ν΄αποφεύγουμε είναι τα τρανς λιπαρά. 

4. Τα λίγα γεύματα μέσα στη μέρα 

Συχνά , όταν προσπαθούμε να αδυνατίσουμε θεωρούμε πως αν δεν τρώμε 3 γεύματα και 2 σνακ τη μέρα, αλλά παραλείπουμε γεύματα, θα παίρνουμε λιγότερες θερμίδες και έτσι θ΄αδυνατίσουμε γρήγορα. Δεν είναι όμως αλήθεια αυτό. Γιατί έτσι δεν ενεργοποιείται ο μεταβολισμός σας και ο οργανισμός σας αποθηκεύει ο,τι τρώτε χωρίς να το καίει. Αυτό συμβαίνει γιατί ο οργανισμός θεωρεί ότι τις θερμίδες θα τις χρειαστεί για το μέλλον, αφού όλη μέρα μπορεί να είστε νηστική, οπότε ό,τι φάτε μετά το μετατρέπει σε λίπος. Το ιδανικό είναι 5 γεύματα τη μέρα.

5. Η γυμναστική που είναι μόνο αερόβια 

Φυσικά και η γυμναστική κάνει τον μεταβολισμό μας να δουλέψει. Υπάρχει όμως ένας μύθος πως μόνο με την αερόβια άσκηση μπορούμε να χάσουμε βάρος. Κι όμως η άσκηση με βάρη για μυϊκή ενδυνάμωση ,είναι απολύτως απαραίτητη για τη σύσφιξη του σώματός μας αλλά και για το να πάρει μπρος ο μεταβολισμός μας.  Είναι χαρακτηριστικό το εξής που πρέπει να θυμάστε. Η αερόβια άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες ενώ γυμνάζεστε ενώ η άσκηση με βάρη θα σας βοηθήσει να καίτε θερμίδες καθ΄όλη τη διάρκεια της μέρας.

6. Το ότι δεν σημειώνουμε τι τρώμε 

Ακόμη και μόνο χαμηλά σε θερμίδες τρόφιμα να καταναλώνετε, αν το κάνετε καθ όλη τη διάρκεια της μέρας μπορεί να χάσετε τον λογαριασμό. Πάρτε ένα σημειωματάριο και σημειώνετε ο,τι τρώτε και φυσικά και τις θερμίδες δίπλα. Αν παρακολουθείτε κατ΄αυτόν τον τρόπο την διατροφή σας, να είστε σίγουροι πως γρήγορα θα χάσετε κιλά!

7. Το φιλικό μας περιβάλλον 

Όταν βρισκόμαστε σε φάση διατροφής για να μην πούμε δίαιτας, έχουμε ανάγκη από υποστήριξη. Αληθινή, από φίλους κι ανθρώπους που μας αγαπούν, νοιάζονται για εμάς και στηρίζουν την κάθε μας επιλογή. Δεν έχουμε ανάγκη από ανθρώπους που κάνουν σχόλια ειρωνικά για εμάς και την προσπάθειά μας,  ή αδιαφορώντας μας καλούν σε εστιατόρια και καλέσματα με φαγητά στα οποία είναι δύσκολο να αντισταθούμε. Το τελευταίο λοιπόν πράγμα που θέλουμε είναι ν΄ απογοητευτούμε.  Γι αυτό για όσο καιρό τουλάχιστον κάνετε δίαιτα, κρατήστε κοντά σας τους υποστηρικτικούς ανθρώπους της ζωής σας και γιατί όχι, προτείνετέ τους να κάνουν κι αυτοί μαζί σας δίαιτα και γυμναστική ξεκινώντας από τα εύκολα, όπως μια βόλτα στο πάρκο. Αυτό θα έχει σίγουρα αποτελέσματα για όλους!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΑΣ

 

WOMANNOW.GR LOVES...