5 θαυματουργές ασκήσεις για τέλειους γλουτούς μέχρι το καλοκαίρι

575b502f8f7d984ce537f5d3839f7decΑν δεν μπορείτε λόγω χρόνου ή δεν θέλετε να πηγαίνετε στο γυμναστήριο αλλά στόχος σας είναι μέχρι το καλοκαίρι να αποκτήσετε τέλειους γλουτούς, μπορείτε πανεύκολα να γυμναστείτε στο σπίτι σας και να έχετε το αποτέλεσμα που θέλετε!

Αρκεί να το πάρετε απόφαση, να είστε συνεπείς ώστε κάθε μέρα για λίγη ώρα να κάνετε τις ασκήσεις σας και φυσικά να προσέχετε τη διατροφή σας. Πολύ νερό, άφθονα φρούτα και λαχανικά, όσο μπορείτε λιγότερο αλκοόλ κι αναψυκτικά, ώστε και οι γλουτοί σας να τονωθούν και η κυτταρίτιδα να μειωθεί. Πάμε να δούμε τις θαυματουργές ασκήσεις που θα σας χαρίσουν αυτοπεποίθηση, όταν θα κυκλοφορείτε στην παραλία με το μαγιό σας!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΣΑΝ ΤΗΣ ΤΖΕΝΙΦΕΡ ΛΟΠΕΖ

1. Γέφυρα γλουτών βάζοντας ανάμεσα στα πόδια σας (προαιρετικά) μια μπάλα του Pilates και σηκώνοντας την λεκάνη, σφίγγοντας τους γλουτούς. Κάντε 3 σετ με 10 επαναλήψεις

tone 12. Με λάστιχο στους αστραγάλους και το σώμα σε όρθια θέση απομακρύνετε το ένα πόδι από το άλλο. Ξεκινήστε με ένα μαλακό λάστιχο για λιγότερη αντίσταση. Κάντε 3 σετ με 10 επαναλήψεις.

tone 23. Βαθιά καθίσματα με τα πόδια ανοιχτά και βαράκι στα δυο χέρια. Με τον ίδιο τρόπο, απλώς με κλειστά τα πόδια κάντε και squats. Κάντε από 3 σετ την κάθε άσκηση και 10 επαναλήψεις.

tone34. Τώρα κάντε διαφορετικά squats. Να ξέρετε πως τα squats είναι η νούμερο 1 άσκηση για να τονωθούν οι γλουτοί και να δείτε γρήγορα διαφορά. Καθώς σηκώνεστε από τα squats, σηκώνετε και το ένα πόδι.

712a1d351bc7c146dcb10a8d20c48d295. Κάθεστε στα 4 και βάζετε ένα ελαφρύ βαράκι πίσω από το γόνατο, στερώνοντάς το. Σηκώνετε το πόδι και κάνετε την κίνηση σα να σπρώχνετε το ταβάνι. Κάντε από 3 σετ την άσκηση με 15 επαναλήψεις.

d03b019c1aa65811b71366936aa2d7c3ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: KANTE ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ 5 SUPER ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ