5 πράγματα για να κάνετε αν φάγατε πολύ (και χαλάσατε και τη δίαιτα)

big dietΈχετε μπει σ΄ένα πρόγραμμα διατροφής, θέλετε να αποκτήσετε ξανά ένα αδύνατο σώμα και δεν τα πάτε άσχημα. Μερικές φορές όμως, τυχαίνει, να είμαστε κάπου, να μας καλέσουν για δείπνο και τελικά να ενδώσουμε σε διάφορους λαχταριστούς πειρασμούς.

Την επόμενη μέρα νιώθουμε ενοχές, απογοήτευση κι είμαστε έτοιμες να τα παρατήσουμε. Τι μπορούμε να κάνουμε για να συνεχίσουμε από εκεί που είχαμε μείνει;

1. Μην είστε τόσο αυστηροί με τον εαυτό σας

Εντάξει φάγατε, τουλάχιστον το ευχαριστηθήκατε; Με το να νιώθετε ενοχές και άγχος δεν μπορείτε να γυρίσετε το... πιάτο ( ή μήπως τα πιάτα) πίσω. Μια φορά δεν πειράζει. Μία... Το είχατε ανάγκη.

2. Επιστρέψτε γρήγορα στη δίαιτά σας

Θυμηθείτε τον στόχο που βάλατε όταν αποφασίσατε πως θα ξεκινήσετε δίαιτα. Μην απογοητεύεστε και συνεχίστε την επόμενη ημέρα σαν να μην συνέβη ποτέ αυτό το... μικρό ξεστράτισμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: 8 ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΔΙΑΙΤΑ ΣΑΣ

3. Πιείτε πολύ πολύ νερό 

Την επόμενη ημέρα λοιπόν χρειάζεται να πιείτε πολύ νερό, ώστε να ενυδατωθεί ο οργανισμός σας και να νιώθετε χορτασμένη έστω με...περισσότερο νερό!

4. Κάντε γυμναστική 

Ξεκινήστε με στρέτσινγκ και συνεχίστε με ποδήλατο, γρήγορο περπάτημα ή ένα πρόγραμμα αερόβιο στο γυμναστήριο. Θα νιώσετε πολύ καλύτερα, θα κάψετε θερμίδες και θα "ανεβείτε" ψυχολογικά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΚΑΝΤΕ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ, 5 SUPER AΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ

5. Φάτε υγιεινά

Τώρα θα πρέπει να καταναλώσετε περισσότερα λαχανικά και φρούτα. Τι θα λέγατε να ξεκινήσετε τη μέρα σας μ΄ένα smoothie που θα σας γεμίσει ενέργεια και ζωντάνια ενώ θα σας δώσει και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σας;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: 5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΣΑΣ

WOMANNOW.GR LOVES...