5 εβδομάδες για να γίνετε super fit!

653c48cd9ad4aff7e2ea4ab470e13499Το καλοκαίρι είναι πολύ κοντά καθώς και η στιγμή που θα αποκαλύψουμε το σώμα μας με το μαγιό στην παραλία. Για να δούμε πώς μπορούμε να τα καταφέρουμε. Με πρόγραμμα φυσικά, για να γίνουμε super fit σε 5 εβδομάδες.

1η εβδομάδα: Γράψτε τους στόχους σας, τα κιλά δηλαδή που θέλετε να φθάσετε, τις μέρες που θα πηγαίνετε γυμναστήριο ή θα κάνετε οποιαδήποτε άσκηση, το νερό που θα πίνετε και τα τρόφιμα που θα καταναλώνετε. Κάθε φορά που θα είστε έτοιμη να... παρεκκλίνετε, θα κοιτάτε τις σημειώσεις σας και θα επανέρχεστε! Το να χάσετε 5 κιλά το πολύ είναι ένας ρεαλιστικός στόχος, ενώ θα κάνετε 3 φορές την εβδομάδα γυμναστική και θα πίνετε τουλάχιστον ενάμιση λίτρο νερό καθημερινά! Βγάλτε μια φωτογραφία (selfie) για να θυμάστε πώς ξεκινήσατε!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: 7 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΒΑΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΑ

2η εβδομάδα: Αφού έχετε ήδη αποφασίσει και πραγματοποιήσει τον στόχο να κάνετε γυμναστική 3 φορές την εβδομάδα, ήρθε η ώρα να ανεβείτε λίγο... επίπεδο. Είτε θα προσθέσετε μια ακόμη ώρα την εβδομάδα με ένα πρόγραμμα μεγαλύτερης έντασης ή στη μία από τις 3 φορές θα κάνετε ένα έντονο αερόβιο πρόγραμμα ή cross fit για καλύτερα αποτελέσματα. Μην ζυγιστείτε ακόμη, γιατί ίσως ο οργανισμός να χρειάζεται χρόνο για ν΄αρχίσει να χάνει.

3η εβδομάδα: Φθάσατε ήδη στην τρίτη εβδομάδα και ήρθε η στιγμή να αλλάξετε πάλι τη ρουτίνα της γυμναστικής σας βάζοντας για παράδειγμα και το σκοινάκι που καίει τις περισσότερες θερμίδες από οποιαδήποτε άλλη άσκηση. Επίσης τρέξιμο και ποδήλατο είναι τέλειες μέθοδοι ενδυνάμωσης! Βγάλτε μια ακόμη φωτογραφία με τα ίδια ρούχα (καλύτερα εσώρουχα ή μαγιώ), ανεβείτε στη ζυγαριά και ξαναγράψτε πάλι τους στόχους σας και που βρίσκεστε!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΤΟΠΙΚΟ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΨΩΜΑΚΙΑ

4η εβδομάδα: Ήδη θα έχετε αποφύγει το Junk food, αφού έχετε φθάσει μέχρι εδώ. Σιγουρευτείτε όμως γι αυτό, μην παραγγέλνετε απ΄έξω προσπαθήστε να τρώτε ωμά λαχανικά και φρούτα και είστε ήδη πολύ κοντά στην επίτευξη του στόχου σας!

5η εβδομάδα: Αν έχετε τηρήσει το πρόγραμμα που έχετε βάλει στον εαυτό σας, ήδη θα νιώθετε μεγάλη διαφορά. Ανεβάστε κι άλλο το επίπεδο της έντασης στην προπόνησή σας κι αρχίζετε τώρα να βάζετε κι άλλες τροφές που τις είχατε αποκλείσει από το διαιτολόγιο σας τόσο καιρό, όπως μακαρόνια, ρύζι ή ψωμί. Χωρίς υπερβολές φυσικά. Αν δείτε πως δεν έχετε φθάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα, συνεχίστε... Φωτογραφία βγάλατε; Σίγουρα θα έχετε μεγάλη διαφορά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΑΔΥΝΑΤΙΣΤΕ ΜΕ 4 ΥΓΙΕΙΝΑ HOME MADE ΡΟΦΗΜΑΤΑ

WOMANNOW.GR LOVES...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ