10 tips για να μαγειρεύετε πιο υγιεινά και νόστιμα

1. Προσθέστε στην κατσαρόλα ή το ταψί σας περισσότερα λαχανικά 

2. Επιλέγετε έντονα σε γεύση τυριά, απ ότι ήπια, ώστε να χρησιμοποιείτε μικρότερη ποσότητα. Ιδανικά είναι η παρμεζάνα, τα καπνιστά τυριά, το τσένταρ, αντί για κασέρι, γραβιέρα ή γλυκά τυριά

3. Αντικαταστήστε τα λευκά αλεύρια και ζυμαρικά με ολικής άλεσης. Βάλτε στην κατσαρόλα σας καστανό ρύζι αντί για λευκό, μακαρόνια ολικής άλεσης κ.ο.κ

4. Μειώστε το αλάτι και προσθέστε καρυκεύματα και μυρωδικά 

5. Αντικαταστήστε τα τηγανιτά φαγητά με φαγητά στο φούρνο. Ακόμη και τα κεφτεδάκια, τα μπιφτέκια, τις πατάτες, βάλτε τα να ψηθούν στο φούρνο.

6. Μαγειρέψτε στον ατμό. Το ρύζι ατμού είναι πολύ πιο νόστιμο απ΄ότι όταν παρασκευάζεται με τον συνηθισμένο τρόπο. Κάντε το ίδιο και για τα λαχανικά, τις πατάτες, τα λιπαρά ψάρια. 

7. Τυλίξτε στη λαδόκολλα, ψάρια ή κρέατα και βάλτε τα στο φούρνο. Θα γίνουν πεντανόστιμα και θα έχουν πολύ λιγότερα λιπαρά. 

8. Δημιουργήστε υπέροχα πιάτα με όσπρια που δεν θα τα μαγειρέψετε με τον γνωστό συνηθισμένο τρόπο. Για παράδειγμα κάντε τα ρεβύθια κεφτέδες, τα γνωστά falafel, τις φακές σαλάτα ή μπιφτέκι και δώστε στην οικογένειά σας τις βιταμίνες και τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζονται με διαφορετικούς και νόστιμους τρόπους. 

9. Βγάλτε το βούτυρο από την παρασκευή των φαγητών σας κι αντικαταστήστε το με ελαιόλαδο. Μην βουτυρώνετε πια τα ζυμαρικά, απλώς ρίξτε λίγο λάδι αφού έχουν βράσει ανακατεύοντάς τα. Στα όσπρια προσθέστε λάδι ελιάς αφού είναι έτοιμο το φαγητό κι όχι ενώ μαγειρεύετε. Αν πρέπει να κάνετε κάτι στο τηγάνι, ρίξτε μερικές σταγόνες και με ένα χαρτί "σκουπίστε" τον πάτο του τηγανιού για να φύγουν τα πολλά λάδια.

10. Αντικαταστήστε το ψωμί στα μπιφτέκια και τα κεφτεδάκια με βρώμη που θα περάσετε στο μπλέντερ για να ψίνει πιο ψιλή. 

Ακολουθήστε μας στο Instagram και πάρτε έμπνευση για κάθε σας μέρα!

Θέλετε κι άλλες ιδέες για την κουζίνα, τις συνταγές, το σπίτι, τη διακόσμηση; Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook και μπείτε στη μεγάλη παρέα του womannow.gr 

WOMANNOW.GR LOVES...